Tovább feszített húr: 630 lóerő talán már elég lehet a BMW M3 CS-ben
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Ezzel a könnyített és megnövelt teljesítményű limitált szériás régi M3-assal eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
A biturbó hathengeres gázolajos egységben a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság 40 lóerővel erősebb és 20 kilogrammal könnyebb a Competition testvérmodellnél.
Az újdonság nem egy autókiállításon, hanem egy elektronikai vásáron debütál majd.
A közbeszerzés teljes összege 98 millió lej, ami nagyjából 8 milliárd forint.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
A felfrissített 3-as széria legolcsóbb példányainak ára csak éppen nem lépi át a 15 millió forintos lélektani határt.
Az Alpina által kezelésbe vett újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Az alacsony fogyasztású családi autó adott esetben akár 270-nel is képes száguldani.
Egyre konkrétabb információk jelennek meg, milyen járművek készülnek majd nálunk. A bajor márka meghatározó autójának elektromos verzióját gyártják majd itt.
Nem egy újabb magasépítésű szabadidő-autó és nem is egy újabb zöld rendszámos világmegmentő hibrid. Hanem "csak" egy remek vezetési élménnyel szolgáló és szerény étvágyú gázolajos családi autó. Meghajtottuk az M340d xDrive Touringot.
A Manhart belevágott az aktuális 3-as BMW egyik népszerű benzines kivitelének tuningjába.
Ez volt az első M3-as BMW abszolút csúcsra járatott legerősebb és legsportosabb változata.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az 500 lóerőnél erősebb puttonyos hivatalos leleplezésére.